דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תכנון גינות - היופי מתחיל כאן 

מאת    [ 16/10/2012 ]

מילים במאמר: 371   [ נצפה 1907 פעמים ]

אדריכלי נוף רבים מחליטים כי הם מעוניינים להתמחות בתחום תכנון גינות. כאן מדובר על תחום פופולארי אשר נדרש הן על ידי מוסדות ציבוריים שונים והן על ידי הסקטור הפרטי ולכן כל אדריכל נוף אשר החליט להתמקד בתחום זה יכול לסלול את דרכו במקצוע באמצעות מומחיות זו.

 

תכנון גינות ומים

כל אחד מאיתנו מודע לבעיית המים אשר במדינתנו ולמדיניות החדשה בדבר שימוש מוגבל במים לשימוש ביתי, השקיית הגינות של בתים משותפים והשקיה ציבורית. במצב בעייתי זה של מחסור במים רבים פונים אל אדריכלים המומחים בתחום אדריכלות נוף על מנת שיתכננו להם גינות חסכוניות במים.

בצורה זו ניתן "להרוג שתי ציפורים במכה", דהיינו ליהנות מגינה יפה המתכוננת בצורה חכמה שאינה דורשת בזבוז של כמויות מים גדולות על השקיה יומיומית או שבועית. גינות 'חכמות' אלו אינן דורשות תחזוקה אינטנסיבית ולכן ניתן לומר כי הן אינן רק חסכוניות במים, אלא גם חסכוניות באופן כללי וסכום ההשקעה שלכם בהזמנת אדריכלי נוף אשר יתכננו לכם את הגינה, ישתלם לכם ויחזיר את עצמו לאורך זמן.

במקרה ואתם משפצים את הבית, קרוב לוודאי שתוכלו להשתמש בחשמלאי אשר דואג לכל הקשור לחשמל בתוך הבית, על מנת שידאג גם להתקנת התאורה בגינת ביתכם, דבר אשר תקף לגבי שימוש בכל אנשי המקצוע אשר עובדים על דברים מסוימים בבית.

 

נקודות חשובות וקריטיות אודות תכנון גינות

  • המטרה- נכון לשנת 2012 תכנון גינות על ידי אדריכלי נוף מתמקד בחסכון במים וזאת על מנת שאנשים יוכלו לתחזק את הדירות שלהם בצורה מציאותית.

  • תכנון נכון- לימודי אדריכלות נוף כוללים את תחום הכרת הצמחייה ותכנון נכון של הצמחייה באותו מרחב בו מעוניינים להקים את הגינה. לכן,  אדריכלות נוף מתמקדת במיקום הנכון של כל החיפויים הדרושים, בחירת צמחיה בהתאם לתנאי האקלים וסוג האדמה וכן מיקום הצמחייה במקום האידיאלי בגינה.

  • נלוות- רוב האנשים סבורים כי אדריכל נוף מתכנן כיצד הגינה אמורה להיראות רק מבחינת סוג הצמחייה והמיקום האידיאלי שלה. דבר זה אינו נכון. אדריכל נוף מתמקד גם בכל הנלוות אשר יהפכו את הגינה שלכם לאותה גינה בעלת אותו אופי ונראות בהם אתם מעוניינים, כלומר, האדריכל יתכנן גם את כל פינות הישיבה בגינה שלכם, התאמה של בריכות נוי לגינה, משטחים שונים, בחירת מערכות השקיה מתקדמות, המלצה לגבי סוג הריהוט המתאים ביותר, התאמת אדניות לסוג הגינה ועוד.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב